Stire IQads
admiBS22023-03-08T13:16:59+02:00Andrei Popea, un om cu peste 25 de ani petrecuti in industria productiei de evenimente, a lansat un nou proiect destinat industriei de evenimente. Dupa experienta FIVE’s International, care a insemnat peste 500 de proiecte coordonate anual in ultimii ani in Romania, Serbia, Bulgaria si Moldova, Andrei porneste din nou la drum cu Backstage Production Group, un hub de servicii complete pentru zona events, care pleaca de la concept si design tehnic, ajungand la implementarea evenimentelor pana la cele mai mici detalii.
Serviciile Backstage includ, de pilda, si o expertiza second-opinion, adresata clientilor care se confrunta cu situatii tehnice complexe si care si-ar dori o validare asupra structurii tehnice deja existente a unui eveniment:
La nivel de achizitie eveniment, clientii au nevoie de un serviciu consultativ din partea furnizorului tehnic, sa fie informati in totalitate cu privire la implicatiile legate de normele de siguranta, proiectarea evenimentului in detaliu, evaluarea locatiilor si stabilirea unui necesar tehnic corect in raport cu nevoia.
Backstage beneficiaza de experienta unei echipe inchegate de specialisti (tehnicieni de sunet, lumini, video, scenotehnica, ingineri de sunet, light designeri, scenografi, realizatori decoruri, regizori si altii) care, datorita experientei acumulate in timp, depasesc statutul de furnizori tehnici, avand o viziune de ansamblu asupra posibilitatilor tehnice si creative din jurul oricarui eveniment.
Alaturi de Lavinia Popescu (Commercial Director, Backstage Production Group), Andrei povesteste mai jos despre structura si serviciile noului proiect.
Suntem un grup de specialisti in productia de evenimente reunit intr-o formula noua.
Furnizam idei si servicii tehnice la cheie pentru piata de evenimente din Romania si din afara, asadar dispunem de o structura organizationala completa formata din: Departamentul Production, care include echipa de Technical Project Manageri si specialistii tehnici, Departamentul Comercial, alcatuit din echipa de Project Manageri si echipa de suport commercial, Departamentul Financiar, IT si Administrativ.
Oferim acces la o gama integrata de servicii prin intermediul urmatoarelor divizii:
– Divizia de productie tehnica evenimente – servicii de design de eveniment, consultanta tehnica si implementare, conferinte MICE, conferinte corporate, targuri si expozitii. Pentru o acoperire mai larga, am dezvoltat si serviciul de productie decoruri si butaforii.
– Divizia de instalatii tehnice – o gama completa de servicii de instalari echipamente A/V, lumini, scenotehnica in sali de conferinta, sali multifunctionale, sali de sport, teatre etc.
– Divizia de vanzari echipamente A/V.
Ne adresam tuturor beneficiarilor, care pot fi dupa caz, atat agentii care aleg sa lucreze cu un integrator de servicii tehnice, cat si clienti finali care isi doresc, de exemplu, sa contracteze serviciile tehnice direct de la furnizorul tehnic.
Diviziile reflectate in business
Productia tehnica de evenimente este motorul central al nostru. Dispunem de o echipa cu o experienta vasta, care si-a dezvoltat de-a lungul timpului competente suplimentare zonei tehnice. Oricat de mare este provocarea, avem tot know how-ul sa realizam designul evenimentului, proiectarea sceno-tehnica, productia decorurilor, integrarea, coordonarea si implementarea proiectului.
Focusul in perioada urmatoare va fi sa dezvoltam in paralel si celelalte linii de business. Ca in orice piata dinamica, apar nevoi noi sau modalitati diferite, mai eficiente, de a satisface nevoile existente.
Proiecte recente: Receptia de Anul Nou a Camerei de Comert si Industrie Romano-Germana (AHK Romania)
Dubla calitate: design de evenimente si furnizor tehnic
Pornim de la nevoia sau brieful transmis de client, urmand ca designerii nostri sa construiasca imaginea potrivita evenimentului. Pana la implementare, ne concentram eforturile sa realizam conceptul tehnic-creativ care raspunde cerintelor clientului.
Avantajul nostru este ca putem dezvolta arhitectura evenimentului pana la cel mai rafinat detaliu al implementarii. Gandim atat conceptul tehnic, cat si cum arata transpus in practica, nu propunem idei tehnice care nu se pot implementa.
Serviciul de expertiza tehnica second-opinion
Suntem un board de specialisti pregatiti sa preia organizarea oricarui eveniment si sa ofere, totodata, servicii de second opinion in acest domeniu.
La nivel de achizitie eveniment, clientii au nevoie de un serviciu consultativ din partea furnizorului tehnic, sa fie informati in totalitate cu privire la implicatiile legate de normele de siguranta, proiectarea evenimentului in detaliu, evaluarea locatiilor si stabilirea unui necesar tehnic corect in raport cu nevoia.
In cadrul proiectelor pe care le gestionam incercam sa oferim o consultanta cap-coada, clientul fiind incurajat sa inteleaga, dincolo de nivelul pretului, care sunt conditiile si termenii contractati.
Clientii care se confrunta cu situatii tehnice complexe, care vor o validare a solutiilor tehnice sau au nevoie de o a doua solutie posibila, pot apela la specialistii nostri completand un formular pe site-ul companiei, care va fi lansat in luna februarie.
Brandingul si noul website au fost create cu ajutorul agentiei Two & From.
Echipa de lucru
Lucram pe proiecte in echipa completa pentru ca este important sa aduci toate rolurile necesare la masa in relatie cu clientul: de la tehnic pana la arhitect, regizor, scenograf. Avem, asadar, o abordare integrata:
Project Manager – persoana de legatura cu care clientul va colabora in timpul evenimentului si dupa eveniment. Responsabilul comercial se va asigura de buna gestionare a relatiei cu acesta, preluarea solicitarilor si dezvoltarea creativa a proiectului.
Technical Project Manager – consultantul tehnic personal pe care il alocam clientului. El coordoneaza intreaga latura tehnica a evenimentului, inclusiv echipa de implementare, si are grija ca evenimentul sa decurga fara probleme.
Echipa tehnica de implementare – formata din tehnicieni de sunet, lumini, video, scenotehnica, ingineri de sunet, light designeri, scenografi, realizatori decoruri. Este mereu la curent cu nevoile specifice si disponibila sa rezolve orice solicitare tehnica.
Proiecte recente: Gymnich, Reuniunea informala a ministrilor apararii din tarile membre ale UE la Bucuresti
Piata de evenimente
Industria de evenimente corporate este in crestere, aici clientii constientizeaza din ce in ce mai mult importanta evenimentului in viata companiei si a oamenilor, fiind un canal de comunicare extrem de direct. Cu cat experientele pe care le oferi în cadrul evenimentului sunt mai memorabile, cu atat evenimentul este mai reusit.
Industria MICE (n.r. Meetings, Incentives, Conferencing, Exhibitions) reprezinta unul din motoarele principale ale turismului de dezvoltare a destinatiei si un important generator al veniturilor, al ocuparii fortei de munca si al investitiilor straine, este o industrie in crestere constanta, chiar daca Romania nu beneficiaza de foarte multe facilitati destinate conferintelor.
Cerintele clientilor in zona de events
Clientii au inceput de ceva vreme sa se documenteze mai mult despre cum ar trebui sa arate un eveniment, cerintele acestora se refera foarte mult la creativitate si inovatie, iar acest lucru duce cumva si la maturizarea pietei.
Sunt deschisi la „evenimente out-of-the box”, in care utilizezi metode si tehnologii noi precum animatii, proiectii care pot creste interactivitatea prezentarilor, decoruri neconventionale, solutii de entertainment digital intre participantii la eveniment etc.
Iti place ce vezi?
Ia legatura cu noi acum
pentru viitorul tau eveniment.